10 tajni kako da postanete uspešan frizer

Postavljeno: 24.Jun 2015 | Pročitano: 4085
-
Uspostavite jake temelje. To počinje sa osnovama – solidne tehničke veštine i jako razumevanje poslovne strane lepote.
-
Obavežite se na konstantno usavršavanje. Inspiracija i informacije su svuda oko vas, a svako novo iskustvo vas dodatno obogaćuje. Pogledajte oko sebe, ostanite konstantno svesni sveta. Nikada ne znate šta možete da vidite sa neke nove fotografije ili iz vašeg okruženja uopšte.
-
Vi privlačite ono što projektujete. Ako projektujete jaku energiju i pozitivan stav, i ako negujete dobre tehničke osobine, uvek ćete imati puno interesantnih klijenata i dobar posao. Ako imate jaku ličnost vaš potencijal za rast će se konstantno uvećavati.
-
Nemojte da se plašite da pogrešite – ako nekada ispadne kosa kraća ili duža ili nijansa crvenija nego što ste nameravali, otkrijte zašto je to tako, učite iz toga i nastavite dalje.
-
Prilagodite svoj rad. Nije važno koliko je frizura besprekorna ako nije na pravoj osobi. Važno je da razuete estetiku vašeg rada tako da frizura odgovara crtama i obliku lica, tenu, tipu tela i stavu klijenta.
-
Radite dosta. U profesionalnom svetu industrije za negu i ulepšavanje, morate da se borite. Svaki dan kada udjete u salon pokažite poslodavcu da dajete sve od sebe.
-
Svoj rad pokažite na društvenim mrežama. Napravite slike pre i posle i postavite ih na Facebook, Twitter i Instagram. Sakupljajte fanove i recite svojim klijentima. Možete da koristite ove društvene mreže za reklamiranje svojih usluga.
-
Napravite vizitkarte i uvek ih nosite sa sobom. Nikada ne znate kada ćete upoznati novog klijenta.
-
Posetite sajam lepote. Ovo je najbolji način da dobijete robu po povlašćenim cenama, družite se sa ostalim frizerima, učite o novim trendovima i posetite predavanja gostujućih predavača.
-
Budite fleksibilni sa vašim klijentima. Ako neki od vaših klijenata ima poteškoća oko zakazivanja, izadjite mu u susret sa rezervacijom termina. Tako što ćete biti fleksibilni sa klijentima će vas izdvojiti od konkurencije.