Reklamacije
Agera d.o.o. garantuje da su svi proizvodi kupljeni na našoj internet prodavnici ispravni. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno isporučivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računaru, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo garantovati potpunu usklađenost boja naših proizvoda sa bojama kako ih Vi vidite na ekranu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje garancije kupac gubi i u slučaju neovlašćene dorade proizvoda. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom molimo Vas da nas informišete o tome. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana prijema proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamene oštećenog proizvoda ili povraćaja novca.
Kupac ima pravo da vrati proizvod u sledećim slučajevima:
• Ukoliko je dobio proizvod koji nije naručio.
• Ukoliko je dobio proizvod koji je oštećen, a oštećenje je posledica loše manipulacije prilikom pakovanja.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
Uz proizvod priložite račun kao i da popunite obrazac za odustanak ugovora na daljinu u roku od 14 dana. Reklamacije koje se šalju kurirskom službom moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.
Povraćaj sredstava:
Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će učiniti preko neke brze pošte. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu momentalno uplatom na tekući račun kupca.